Kes on Tekstivõlur?

Mina olen Triin, vabakutseline copywriter, PR ja turunduskonsultant Tekstivõlur. Minu maailm koosneb kirjutamisest, kommunikeerimisest ja turundamisest. 

Minu teekond sai alguse Eestimaa kõige ägedamal saarel – Saaremaal – ajakirjanikuna. Tänaseks olen tegutsenud nii ajakirjanduses, kommunikatsioonis kui turunduses mitmes põnevas valdkonnas, näiteks kultuur, ettevõtlus, kinnisvara ja ilu, ürituskorraldus- ja turundus.

Kõige suhtes, mida ette võtan, olen äärmiselt kirglik & pühendunud. Mind innustab koostöö ja teamwork inimestega, kes oma tööd piiritu pühendumuse ning kirega teevad.

Lisaks tööle loen palju – loe minu raamatublogi. Olen suur spordifänn, eriti elan kaasa WRC rallile, jalgpallile ja laskesuusatamisele.

 

Erialane tegevus

  • Aprill 2018 – ...
    Tekstivõlur OÜ: vabakutseline copywriter, PR ja turunduskonsultant
  • Jaanuar – aprill 2020
    Bonava Eesti OÜ kommunikatsioonispetsialist
  • Oktoober 2017 – september 2019
    Ärifestivali sTARTUp Day kommmunikatsioonijuht
  • Märts – august 2019
    Korea kosmeetikabrändi Holika Holika Baltics turundusspetsialist
  • Märts – september 2018
    Tartu 2024 – Euroopa kultuuripealinnaks turunduskommunikatsiooni spetsialist
  • September – detsember 2013
    Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ turunduspraktikant
  • August – detsember 2013
    Pimedate Ööde Filmifestivali Tartu turundusassistent
  • Juuni – august 2012
    Tartu Postimehe suvereporter
  • September 2011 – August 2014
    Tartu Tudengipäevade kommunikatsioonijuht (sept12–aug14), üritustekorraldaja
  • Juuni 2006 – juuli 2011
    ajaleht Meie Maa toimetaja, reporter, kaasautor

Koolitused

  • Juuli 2020 – SEO asjatundja koolitus, Turundustreff (koolitaja: Priit Kallas)
  • töö märksõnadega;
  • otsingufaktorid veebilehel, sisu optimiseerimine;
  • tehnilised aspektid;
  • linkide hankimine;
  • SEO tulemuste mõõtmine ja analüüs;
  • veebi optimeerimise tegevused (Yoast SEO, Search Console).
  • August 2020 – Sports Marketing by Northwestern University (professor Candy Lee) via Coursera
  • Sports Marketing: differences and similarities with other marketing
  • Value: Sponsorship, Partnerships & Dynamic ticket pricing
  • Sports communication: press releases, media relations, public relations
  • Sports communication: social media, crisis communication, celebrity handling
  • Fandom and loyalty