Portfolio

Kliendid & koostööpartnerid, kellega olen koostööd teinud

Tehtud tööd

2021. aasta detsembris viisin Harku vallas läbi elanikuks registreerimise kampaania, mille eesmärk oli vallas elavad inimesi, kes end veel valda sisse kirjutanud polnud, end vallaelanikuks registreerima. Kampaania tulemusena registreeris end vallaelanikuks üle 300 inimese. Kampaania üleskutse

Minu ülesanne oli selleks välja töötada kampaania: luua sõnumid, tellida visuaalid, luua ning ellu viia turundus- ja kommunikatsiooniplaan.

Kampaania viisime läbi online’is, paberil (vallaleht) ja osaliselt ka välikampaaniana (plakatid valla strateegilistes kohtades, treilerreklaamid).

Kuidas alustada oma podcastiga? (Podcast.ee)

Podcast.ee – Eesti podcastid blogisse intervjuud

Kuidas meie valla koolid oma õpilaste liikuvusse panustavad? (Harku Valla Teataja)

Neli lõbusat tegevust, mida kevadpühade ajal ette võtta
(Bonava blogi)

Tee ise: Anna kodule värske ilme nende lihtsate nippide abil 
(Bonava blogi)

10 põhjust, miks osta korter uusarendusse
(Bonava blogi)

Bonava annab nõu, kuidas eriolukorra ajal kodu osta
(Bonava blogi)

Rootsi astronaut Christer Fuglesang: “Sa pead oma meeskonda usaldama, kuid ka iseenda vigu tunnistama.”

Tinderi endine kommunikatsioonijuht Hermione Way esineb ärifestivalil sTARTUp Day 2019

Fractory.co tegevjuht Martin Vares: Tartu on ettevõtluseks parem keskkond kui Silicon Valley

Kogukonnalt maailmale ehk kuidas sai alguse ärifestival sTARTUp Day

Hero of the Week: Sten Tamkivi, Topia tootearenduse juht: “Ära ütle halvasti millegi kohta, mida sa pole valmis ise paremini tegema.”

YouTube’i guru Cameron Manwaring: “Ettevõtted peaksid keskenduma sisu jagamisele.”

Muud projektid

Tartu 2024 – Euroopa kultuuripealinnaks
Kandideerimisperioodi turunduskommunikatsioon
(märts–september 2018)

Holika Holika Baltics
sotsiaalmeedia kanalite sisuloome
(märts–august 2019)

Jõululinn Tartu
Instagrami sisuloome (detsember 2018)

Tartu Hansapäevad 2019
Sotsiaalmeedia sisuloome (juuni – juuli 2019)

Tartu Tudengipäevad

Aastatel 2011–2014 tegutsesin Tartu Tudengipäevade tiimis, sellest 2012-14 meediajuhina.

Aeg oli põnev, mil sotsiaalmeediaturundus alles hakkas õiget hoogu koguma.

Minu juhtimisel sai tudengipäevade meediapartneriks Raadio 2 ning astutud esimesed sammud Instagrami maailmas.