Portfolio

Kliendid & koostööpartnerid, keda olen aidanud

Tehtud tööd

2021. aasta detsembris viisin Harku vallas läbi elanikuks registreerimise kampaania, mille eesmärk oli vallas elavad inimesi, kes end veel valda sisse kirjutanud polnud, end vallaelanikuks registreerima. Kampaania tulemusena registreeris end vallaelanikuks üle 300 inimese. Kampaania üleskutse

Minu ülesanne oli selleks välja töötada kampaania: luua sõnumid, tellida visuaalid, luua ning ellu viia turundus- ja kommunikatsiooniplaan.

Kampaania viisime läbi online’is, paberil (vallaleht) ja osaliselt ka välikampaaniana (plakatid valla strateegilistes kohtades, treilerreklaamid).

Rootsi astronaut Christer Fuglesang: “Sa pead oma meeskonda usaldama, kuid ka iseenda vigu tunnistama.”

Tinderi endine kommunikatsioonijuht Hermione Way esineb ärifestivalil sTARTUp Day 2019

Fractory.co tegevjuht Martin Vares: Tartu on ettevõtluseks parem keskkond kui Silicon Valley

Kogukonnalt maailmale ehk kuidas sai alguse ärifestival sTARTUp Day

Hero of the Week: Sten Tamkivi, Topia tootearenduse juht: “Ära ütle halvasti millegi kohta, mida sa pole valmis ise paremini tegema.”

YouTube’i guru Cameron Manwaring: “Ettevõtted peaksid keskenduma sisu jagamisele.”

Muud projektid

Tartu 2024 – Euroopa kultuuripealinnaks
Kandideerimisperioodi turunduskommunikatsioon
(märts–september 2018)

Holika Holika Baltics 
sotsiaalmeedia kanalite sisuloome
(märts–august 2019)

Jõululinn Tartu
Instagrami sisuloome (detsember 2018)

Tartu Hansapäevad 2019
Sotsiaalmeedia sisuloome (juuni – juuli 2019)

Tartu Tudengipäevad 

Aastatel 2011–2014 tegutsesin Tartu Tudengipäevade tiimis, sellest 2012-14 meediajuhina. 

Aeg oli põnev, mil sotsiaalmeediaturundus alles hakkas õiget hoogu koguma.

Minu juhtimisel sai tudengipäevade meediapartneriks Raadio 2 ning astutud esimesed sammud Instagrami maailmas.